UWAGA RODZICE NOWYCH PRZEDSZKOLAKÓW!
Nabór na wolne miejsca w poszczególnych oddziałach w przedszkolach i szkołach z oddziałami przedszkolnymi rozpocznie się 20 lutego 2024 roku. Rodzice, którzy ubiegają się o przyjęcie dziecka do przedszkola po raz pierwszy lub zdecydują się na zmianę przedszkola, uczestniczą w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2024/2025,
prowadzonym z wykorzystaniem systemu informatycznego NABO.
System będzie uruchomiony od godz. 9.00 w dniu 20 lutego 2024 roku do godziny 15.00 w dniu 12 marca 2024 roku. Osoby, które nie mają dostępu do internetu lub będą
mieć kłopoty w korzystaniu z systemu, otrzymają pomoc w każdym przedszkolu/szkole z oddziałem przedszkolnym.
Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest na wniosek rodzica/opiekuna prawnego. Formularz wniosku o przyjęcie
dziecka do przedszkola na rok szkolny 2024/2025 będzie dostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem: https://przedszkola-wielun.nabory.pl/. Dostęp możliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego: http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku.
Rodzice mają możliwość wyboru trzech przedszkoli ze wskazaniem preferowanej kolejności.
Szczegółowe zasady rekrutacji znajdują się w zakładce Rekrutacja
DYREKTOR PRZEDSZKOLA
Danuta Frysiak
UWAGA RODZICE SZEŚCIOLATKÓW!
Rozpoczyna się rekrutacja do klas I szkół podstawowych. Szczegółowe informacje na stronie
https://sp-wielun.nabory.pl/
Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkół podstawowych
I etap
- 01.02.2024r. - 15.02.2024 r. - wypełnienie ZGŁOSZENIA w elektronicznym systemie naboru. Wypełnione wydrukowane i podpisane ZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej.
- 01.02.2024r. – 15.02.2024 r. – składanie podania o wydanie SKIEROWANIA dziecka dokształcenia specjalnego, w tym oddziału integracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Podanie składa się w ZOPOW, pl. Kazimierza Wielkiego 2 w Wieluniu.
- 16.02.2024r. - ustalenie liczby wolnych miejsc, na które zostanie przeprowadzona rekrutacja i podanie ich do wiadomości w dniu 19.02.2024 r. do godz.15.00 pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/. II etap – postępowanie rekrutacyjne
- 20.02.2024r. – 12.03.2024 r. – wypełnienie WNIOSKU w elektronicznym systemie naboru. Wypełniony, wydrukowany i podpisany WNIOSEK składa się do szkoły pierwszego wyboru wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
- 13.03.2024r. – 14.03.2024 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
- 15.03.2024r. o godz. 12.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
- 18.03.2024r. – 25.03.2024 r. do godz. 15.00 - potwierdzanie przez rodziców, w elektronicznym systemie rekrutacji, woli przyjęcia kandydata do szkoły, do której kandydat został zakwalifikowany. Możliwe jest również potwierdzenie w formie pisemnej złożone w szkole. Brak potwierdzenia będzie uznany za rezygnację kandydata z przyjęcia do szkoły.
- 27.03.2024r. o godz. 12.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.